redirect

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα

Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2015

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΜΗΝΥΜΑ Τζανέτου ΦΙΛΙΠΠΑΚΟΥ



           Η ΕΛΛΑΔΑ ΓΥΡΙΣΕ ΣΕΛΙΔΑ!!



Οι Έλληνες  έδωσαν ισχυρά το μήνυμα της
ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ στη χώρα μας!!




Θα ήθελα να εκφράσω  ένα μεγάλο και θερμό  «ευχαριστώ» σε όλους αυτούς που με εμπιστεύτηκαν και με τίμησαν με την ψήφο τους. Από τα βάθη της καρδιάς μου τους ευχαριστώ  για την ειλικρίνειά τους και την πραγματική στήριξή τους  στο πρόσωπό μου.
 Σε αυτόν τον εκλογικό αγώνα πάνω από όλα ήταν το συμφέρον της πατρίδας μας. Εγώ τάχθηκα υπέρ της πατρίδας μου, αδιαφορώντας  για τυχόν ενδοκομματικές συμμαχίες,  πολιτικές ¨ φιλίες¨ και στρατηγικές, αλλά βαδίζοντας με εντιμότητα και καθαρή συνείδηση. Στόχος μου, όπως άλλωστε το έχω δηλώσει, δεν ήταν ούτε πρόκειται να είναι ο τίτλος του επαγγελματία πολιτικού. Άλλωστε, η μέχρι τώρα πορεία μου το έχει αποδείξει!
Η προάσπιση της Ορθοδοξίας μας, του Έθνους μας και του Ελληνισμού είναι πάνω από προσωπικές φιλοδοξίες και συμφέροντα και βάσει αυτού του άξονα οφείλουν να κινούνται όλοι οι πολιτικοί.
Τα θερμά μου συγχαρητήρια σε όλους τους εκλεχθέντες και καλή δύναμη στο δύσκολο έργο που καλούνται να φέρουν εις πέρας.


                                                                                                        ΜΕ ΤΙΜΗ
                                                                     Τζανέτος ΦΙΛΙΠΠΑΚΟΣ
                                                                    Ανώτατος Αξιωματικός  ε.α.
                                                                   Καθηγητής Αστυν. Ακαδημίας


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.